Välkommen!

Hejsan!

Jag hade tänkt starta en så kallad "sex blogg" där allt som skrivs ska handlar om sex i alla dess former!
Info om sex, lite "viste du att", tips på ställningar, leksaker och mycket mycket mer!
Bloggar även om mitt egna liv i en annan blogg och har där fått massa frågor om denna sex blogg!



Vem är du?
Jag kallas för Sessan, bor i Stockholm.
Är 19 år gamal.
Pluggar folkhögskola på dagarna, träffar vänner på helgerna.


Varför startar jag denna blogg?
Jag har alltid tyckt att Sex är ett roligt ämne. Dessutom är det ett ämne som berör alla!
Unga som gamla, mörka som ljusa, smarta som dumma... Ja ALLA!
Det spelar ingen roll vem man är eller vart man kommer ifrån, alla har vi på något sätt kontakt med det sexuella. Och har man inte sex själv så hade ens föräldrar det så...

Vad är ditt mål med bloggen?
Mitt mål är att skrivar om saker som folk tycker är intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0