Sexleksaker?

Jag har fått en del frågor om vad för sexeksaker jag har och vad jag skulle rekomendera!

Så här tänkte jag berätta lite om mina leksaker och vart man kan få tag på dom mm.





1.
H2O VIKING VIBRATOR BLUE

Denna favorit fick jag faktiskt från Mylovetoys.se när jag var på erotikmässan!
Dock är min lila men men.
Mycket trevlig och mysig och lätt att använda!
Det negativa är att den låter lite, så kan vara svårt att vara diskret.



Detta är absolut en av de populäraste produkterna som
vi varmt kan rekommendera. Det är en stav som är tillverkad
i det skonsamma materialet silikon. Staven är flexibel och böjlig
utan att bli sladdrig. Ytan gör också staven lätt att rengöra. Viking
är utrustad med steglös kontroll av en stark vibrator. Trots den
starka vibratorn är den tystgående med en jämn och hög frekvens.
Namnet H2O ger en ledtråd till att denna stav är vattentät, och det är den.
Följaktligen kan denna produkt följa med in i duschen och kan klara av en rejäl rengöring.






2.. Mycket Njutning 

En leksak jag fick i födelsedags present av mina vänner, den har också blivit min bästa vän!
Låter inte mycket, är väldigt lätt att hantera.
Nackdelen är dock att den kan vara lite kall i början.

 


Mycket njutning i minsta möjliga format: liten vibb i klassisk
Pocket-rocket-stil med oanade krafter: 10 sköna vibrationsrytmer
som styrs med en liten knapptryckning.
Vattenskyddad därtill.
1 AA-batteri. Rosa, 11 cm lång.





3. Spiro Passion.

Denna vibrator är väldigt billig, och väldigt mysig.
Dock låter den lite, vilket kan vara dåligt om man fortfarande bor hemma och vill vara lite diskret!
Köpt på en hemsida som heter Lustjakt


Detta är en vibrerande blå jellystav utformad som en skruv,
med ribbad yta, för extra stimulans. Längst upp i toppen är
den mycket smal med rundad topp men diameter ökar snabbt till
3 cm. Den är vackert genomskinligt blå med små bubblor.

Den är vattentät så att du kan använda den även vid vattelekar.
Vibrationerna är steglösa och själva vibratorn sitter längst fram
och ger starkast vibrationer i toppen.






4. Hot Torpedo
Köpte den på erotikmässan. Minns inte vad butiken hette.. och hittade ingen info om den heller.

Den är rätt tjock, och rattarna är väldigt svåra att styra då rabbiten reagerar mer på själva roterandet av toppen än på att vibrera.

Dock ingen jag skulle rekomendera av egan erfarenheter.






5. LOVE AROUSAL AUTOMATIC

Köpte den på erotikmässan hos MYLOVETOYS.SE .
Den är väldigt mysig att använda under sex.
Det negativa är att den kan klämma åt lite runt penisen, vilket inte alla tycker om.
Dessutom kan det vara lite trixit att få till rätt tecknik då den slutar vibrera ifall du trycker för hårt.
Men när killen väl fått in tekniken så är den underbar!!!



En penisring i jelly med vibrator för klitoris.
Love Arousal är försedd med ett litet batteri för vibratorn.
Vibratorn slås på när Love Arousal träffar klitoris och vippar till.




VILL ÄVEN TIPSA OM EN HEMSIDA DOM ÄR JÄTTE BRA OCH HAR ETT STORT URVAL PÅ LEKSAKER!




www.MyLoveToys.se






Berätta gärna vad har NI för leksaker? !


Kommentarer
Postat av: Annonym

Va roligt att läsa dina egna tankar om sexleksakerna!



Jag har faktiskt aldrig använt en sexleksak, men efter att läst detta så kanske det skulle vara en ide!

Ska gå in på mylovetoys.se och kolla om jag hittar något spännande!



TACK FÖR EN UNDERBAR BLOGG!!!!

2009-01-20 @ 22:38:27
Postat av: Sexkammaren

Jag har en Humming arouser 7” Purple från erotikprodukter.se som jag älskar ... man får orgasm på sju sek.. haha =)

2009-01-25 @ 01:37:12
URL: http://sexkammaren.blogg.se/
Postat av: Total Satisfaction

Hela min blogg är tillägnad leksaker - gillar sexleksaker som verkligen fungerar, som hittar rätt! Kom gärna förbi och skicka gärna tips!

2009-02-08 @ 19:15:20
URL: http://therighttosatisfaction.blogspot.com/
Postat av: Admin

Kan vara ett bra tips på sexleksaker!

2009-03-28 @ 08:53:20
URL: http://intimleksaker.com
Postat av: Kaiylo

Jag har också en H2O, fast en rosa sådan^^ Köpt i somras tillsammans med Nille, Nenny och Johan :P

2009-04-12 @ 19:17:16
URL: http://nemiekaiylo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0